Tojástartóból játék gyerekeknek

dscn1489_copy.jpg

A minap találtam egy nagyon jó játék ötletet kisebb gyerekeknek: szín kirakós játék tojástartóból. A SZÍN-Rakosgató nevet adtam neki, és én is megcsináltam otthon.

Nagyon egyszerű elkészíteni:

Kell egy 10 darabos tojástartó, egy papírlap, filcek és tárgyak, amik színesek. A legó duplo kockát választottam, mert a 2 évesnek az tökéletes. De fakocka és más színes tárgy is nagyon jó e célra. Ebben a korban még nem érdemes túlbonyolítani. 

A papírlapra felrajzoljuk a kiválasztott tárgyak színeit és belerakjuk a doboz tetejébe. A tárgyakat pedig a gyerkőcnek kell a helyére tennie. 

dscn1490_copy.jpg

Nagyobbaknak lehet továbbgondolni: a színek variációján túl a formákat is lehet variálni: (Ez lehetne Forma rakosgató:)

10996472_427861887390768_3324612422001864526_n.jpg

Az ötlet az Óvónéni oldaláról származik! Nézzétek meg mindenképp, mert rengeteg játékötlet van kicsiknek nagyoknak! A régebbi posztokat is érdemes végignézni! A facebookon is megtaláljátok!