Szárít a szappan vagy a tusfürdő?

papoutsanis-soap-125-5.jpg

Nem csak a víz tud szárítani, hanem a szappan is. A tusfürdők sokszor tele vannak nem kívánatos anyagokkal, akkor mi a megoldás?

Nem is olyan rég fedeztem fel egy nagyon jó szappant, ami egyáltalán nem szárít: Papoutsanis görög oliva olaj szappan

Az összetevői nagyon egyszerűek:  elszappanosított oliva olaj, víz, sodium cloride vagyis só, citric acid vagyis citromsav. Ezek egyike sem ártalmas, bőrbarát és környezetbarát. Érzékeny bőrre is jó és egyáltalán nem szárít. Leteszteltünk mindannyian itthon, a babának is jó, meg apának is. 

A szappanokból általában én tusfürdőt készítek, úgy szoktuk használni. A samponom meg elfogyott pont, hát gondoltam kipróbálom ez a szappant. Nagyon jól habzik, és másnap csodálatos volt az eredmény is. A hajam puha és könnyen kezelhető. Le szoktam ilyenkor öblíteni almaecettel ezért még fényes is. A szappanok egyébként nem alkalmasak hajmosásra, pont azért mert kiszárítják a hajat. Ez viszont csodálatos tartást adott a hajamnak!

gorogszappan.jpg

Nem kell megijedni az ára sem vészes: 600-800 Ft közt van az ára, de ez 250g-os változtat, ha többet rendelsz, akkor olcsóbb. A 600 Ft egy jó minőségű szappanért nagyon jó ár, főleg, ha azt nézzük, hogy a 100g-os szokott ennyi lenni a természetes szappanokból (vagy még több)

Hol kapható: a Jomtom oldaláról szoktam rendelni, egyenlőre máshol nem láttam forgalomban. Itt nagyon kedvesek, van ingyenes szállításra is lehetőség.

Bátran próbáljátok ki!