Sütimester

Engem teljesen elragadott a Sütimester sorozat. Imádom a sütiket meg a sorozatokat amik sütikről szólnak, a süti készítős, versenyzős és egyéb sütivel és tortával kapcsolatos mindenféléket..meg a sütiket is...

119623_cupcake01.jpgAz egyik részben a múlt héten, volt egy nagyon szuper ötlet: a csokoládét vízben olvasztotta meg, az egyik versenyző (rém rossz a névmemóriám). A lényege az volt, hogy vízgőz felett olvasztotta a csokit vízben. Amikor megolvadt fogta áttette jeges vízbe az edény és habverővel addig verte fel, amíg le nem hűlt és hab nem lett a csokiból. 228066_608x456.jpgNa gondoltam kipróbálom mert a csokit is szeretem:D El kell mondjam hogy szuperül működik!! Nagyon finom habos csokikrém lett belőle. Persze a tél közepén nincs jég a hűtőben....  szóval a mosogatóba engedtem nagyon hideg vizet, és abba tettem bele. Azért a mosogatóba és nem egy másik edénybe mert hajlamos vagyok össze kenni az egész konyhát krémkészítéskor, mit a kicsi fiam a száját és a kezét egyetlen egy icipicinke darab csokival.. Ez már már  művészet...

Tehát ajánlom mindenkinek, kipróbáltam szuper!