MindentRagasztó

Ez egy szuper ragasztó! Aki ismeri annak nem kell bemutatni, hogy mennyire sokoldalú ez a ragasztó. Nyilván nem lehet vele minden mindent ragasztani, de azért az esetek 90%-ban nekem sikerült vele ragasztani.

kr0211.jpgLássuk mire lehet használni: papír, bőr, parafa, textil, fa, cserép és hungarocell - ez áll a flakonon. Annyit fűznék hozzá hogy csak kisebb igénybevételnek kitett fa tárgyakat érdemes, mert azért nem fa ragasztó és a huzivonit nem bírja olyan jól mint egy spéci fa ragasztó. A többi viszont stimmel. 

És mire nem lehet: üveg, tükör

És amit néha lehet néha nem: műanyag. Ez az a kategória ami a műanyag fajtától függ. Csúszós, szilikonos jellegűt nem lehet, de kemény műanyagot már sikerült megragasztani vele.

Száradási időnek 1 órát ír a falkonon, de én ennél többet szoktam, főleg ha több ragasztót kenek rá. Általában pihentetem másnapig a tárgyat. Ha megszárad áttetsző lesz, ami a kényes tárgyak ragasztásánál különösen jó.

Én mostanság leginkább kicsi autók kerekeinek a visszaragasztgatásával foglalkozom. Ezeknek az autóknak naggyon sok kereke van... De ragasztottam művirágot, cserepet, tányért, hűtőmágnesre a mágnest, vagy a hűtőmágnest amit valaki lesodort a hűtőről... Bátran lehet vele nagyobb gyerek holmiját ragasztani. A kisebbét azért nem javasolnám mert ha még a szájába veszi akkor nem jó ha a ragasztót nyalogatja, még akkor sem ha rá van írva hogy "egészségre káros anyagot nem tartalmaz". De attól még ragasztó.

Hol kapható: ez kifejezetten a halacskás hobbi boltban, amihez el kell zarándokolni a belvárosba vagy van webáruházuk is. A jó hír az hogy évekre elég.

Az ára pedig: 30 ml- 250 Ft,   60 ml-400 Ft,    120 ml-500 Ft Nem egy nagy összeg, főleg annak tekintetében hogy nem kell 8 félét otthon tartani, és hogy azok mennyibe kerülnek és mi van bennük. Ragasztóból e mellé nekem egy fa és egy spéci műanyagra való van kifejezetten cipő és nagy igénybevételű tárgyak ragasztására. No meg a technokol és a stiftes papírragasztó a gyerekeknek:D Ezt is lehetne gyerek kezébe adni de én a technokolt szoktam mert az viccesebb:D

TIPP: Én a nagyot szoktam venni, mert gazdaságosabb, illetve ha rendesen visszazárod akkor nem szárad be. És ha netán egyszer véletlen elfelejted bezárni és csak másnap veszed észre az sem gond mert csak a nyakán keletkezik egy dugó amit vagy tűvel ki tudsz szúrni, vagy ha lecsavarod akkor az egész kupakot, akkor alulról ki lehet szedni a beszáradt részt gombostűvel vagy dróttal.

Próbáljátok ki ti is, ha még nem találtatok rá a megfelelő ragasztóra!