Fejfájásra és migrénre egy hihetetlen megoldás

Pár nappal ezelőtt majd szétszakadt a fejem, annyira fájt. Gyógyszert én nem szedek, ezért egy darabig szenvedtem, mert nem ismertem a csodálatos megoldást. Aztán jött a sógornőm és azt mondta, hogy neki mindig segít a narancslé. Mondom egy életem, egy halálom én kipróbálom. narancs.jpg

Láss csodát azonnal mérséklődött a fejfájásom, és egy órával később ittam még egy adagot, és a fejfájás elmúlt teljesen! Az egy adag 2 narancs leve volt. Természetesen ha dobozos van az is jó, a lényeg hogy 100%-os legyen, illetve fogyaszthatjuk egészben is.

De miért is? Dióhéjban: a narancs kiváló antioxidáns, gyomorerősítő, emésztést serkentő, étvágyjavító és vértisztító hatású. Magas a C-vitamin tartalma, a gyümölcscukor tartalma és a gyümölcssav tartalma. Ezek együttesen vannak jó hatással a szervezetre. Erősíti az immunrendszert, ezért jó, hogy nálunk főleg télen van, így segítséget nyújt vitaminpótlásban és még a baciktól is megvéd:D Nyugtatja az idegrendszert, csökkenti a keringési betegségek kockázatát és a cukorbetegeknek is segítség lehet, mivel nagyon megnöveli az antioxidáns szintet a vérben.

Tehát összességében azért jó a fejfájásra, mivel a fájdalom általában az agyvízzel, erekkel kapcsolatos. Nekem mindig kidüllednek az ereim a halántékomon és erősen lüktetnek. A narancs pedig az erekre is hat, a magas antioxidáns tartalma pedig megköti a szabadgyököket. Tudományos magyarázat azonban nincs arra, hogy jó a  fejfájásra. Gondolom ha lenne bezárhatnák a gyógyszergyárakat. Viszont tapasztalat az van és pozitív!

Tehát ha fáj a fejetek próbáljátok meg a narancsot előbb, ha használ, nincs szükség a felesleges gyógyszerekre! Várom a véleményeket!

Források:

Wikipédia Általános leírás

Biotech USA  Itt egy kiváló cikket olvashattok a narancsról, mindenképp érdemes elolvasni!

Vital  Nagyon jó cikk! Ezt is érdemes elolvasni.