Ékszertartó fakanáltartóból

Volt egy fakanál tartóm, amit nem használtam, mert annyira macerás volt levenni, róla a fakanalat. Négy darab fért rá, biztosan sokan láttatok már ilyet. A nagylánynak viszont szüksége volt egy ékszertartóra. Akkor beugrott, hogy valahol a "majd-még-jó-lesz-valamire" doboz alján ott lehet a fakanáltartó. Előszedtem és elkészítettem belőle az ékszertartót.

dscn1169_copy.jpg

dscn1172_copy.jpg

Először kivettem a kampókat belőle és átfestettem barnára, díszítettem rózsaszín 3D festékkel. 

dscn1176_copy.jpg

dscn1173_copy.jpg

A kampók helyére szöget tettem, szép fényeset (ezt egy keményebb falhoz használható szögként ajánlották még amikor parkettáztunk és abból maradt. Nem jobb ám mint a hagyományos, egyébként, viszont szép fényes:)

dscn1183_copy.jpg

Majd tettem még 4 szöget középre, a karkötőknek. Ezt a fenti két szög közé érdemes pozicionálni, mert akkor nem akadnak egymásba a lelógó láncok. Próbáltam simán szögelni, de az nem ment, úgyhogy elővettem a kicsi fúrómat és előfúrtam a lyukakat.

dscn1179_copy.jpg

Kész:

dscn1177_copy.jpg

Nagyon egyszerű elkészíteni, és szerintem hasonló fakanáltartókból is lehet!

Jó alkotást mindenkinek! Keep calm and be creative!