Festés másfél évessel

Kipróbáltuk a festést. Sokat gondolkoztam, hogy hogyan is csináljuk, mert hát ugye egy ekkora gyerekkel nem egyszerű. Az ujjfesték szóba se került, mivel még a szájába veszi a kezét. Az ecset meg kicsi. Hát találtam a neten  festőszettet amit elég jól meg tud fogni. Ez egy bumszli szivacsdarab egy műanyag kis fogókával (a képen). Elővettem egy régi festékemet, egy lapot és egy vizespoharat és már festettünk is. Mondanom sem kell, hogy nagyon élvezte! Két kis pamaccsal festettünk, amit egyet neki egyet magamnak szántam, de a végére az övé lett mindkettő:D Megmutattam hogy kell a vízbe mártani, aztán a festékbe és már csinálta is. Raktatunk alá újságpapírt, így kevesebbet kell takarítani. De egyébként nem tud nagy koszt csinálni ezzel a módszerrel. A kis ecseteket a tudatosszulo.hu oldalon lehet beszerezni, festő tappancsok név alatt. Hajrá mindenkinek!