Elvesztetted? Vagy megtaláltad?

images_1_1423762639.jpg

Már nekem is megfordult a fejemben, hogy jó lenne valami oldal ahová az elveszett dolgokat lehetne feltenni vagy amit találtam azt meghirdetni, hogy jelentkezzenek érte. És láss csodát létezik az oldal! Ráadásul több is.  A kezdeményezés nagyon jó, de szerintem nem elég népszerűek ezek az oldalak. Én is véletlen találtam rájuk, pedig szerintem igény lenne, de senki nem gondolja, hogy létezik erre speciális oldal. A facebookot többen olvassák:D Pedig ha speciális oldalakat használunk annak sok előnye lehet. Ez is építi a szociális hálót, ami lássuk be kezd kissé összeesni. Ezek az oldalak a bizalomra, a jóindulatra, a lelkiismeretre és kedvességre építenek, amiből sokkal több kellene. Ezért ajánlom mindenkinek hogy ha valami elveszett vagy találtál valamit bátran használd valamelyik oldalt: Talált Tárgyak Oldala, Talált tárgy portál. Na és persze a BKV-nak is van Talált tárgyak osztálya, ha közlekedési eszközön hagyunk el valamit érdemes ott keresni, erről szól Ez a cikk is.

Szóval bátran használjuk ezeket az oldalakat, előbb utóbb úgy is minden online lesz, ez talán könnyebbséget jelent és még jót is tehetünk:D