Influenza?

Nagyon jó tapasztalatot kell megosztanom veletek! A kicsi férjem hazahozta az influenzát, persze nem ment el orvoshoz, aludt és aludt egész nap. A tünetek jellemzőek az influenzára. Alig hogy meggyógyult apa, a kicsi Rafi elkapta. Ugyan az, minden tünet megegyezett, láz, nyugtalanság, köhögés, orrfolyás...stb. Hát gondolkoztam mit csináljak. Orvoshoz ilyen állapotban nem lehet vinni, felhívtam a védőnénit és mondta hogy ne is vigyem mert nehogy elkapjon valamit pluszba, a tünetek alapján szerinte is az, ki kell pihenni, aludni, lázat csillapítani. Jó jó ez rendben is van, de mit tehetek még? Nem hagyott nyugodni a dolog. Már egy ideje kezdtem a homeopátiával foglalkozni ezért rákerestem az mit ajánl. Az Oscillococcinum volt amit kidobott a kereső. Felhívtam a homeopátiás vonalat, hogy a babának mégis hogy adagoljam. Neki nem kell egy egész adag, csak 10 golyó. Na gyorsan gyógyszertár, aztán meg is kapta az elsőt. Este meg a másodikat. És nem hittem el de másnap már alig volt baja! Picit szédelgett, de semmi láz, evett, ivott, dumált, nevetett, mintha, az orra folyik még, de hihetetlen gyors volt a gyógyulás irama. Én is bevettem egy adagot este mert éreztem, hogy nem lesz jó vége nálam sem. Nekem nem lett rosszabb másnapra, ami nagyon jó. Bár én még csak belefelé mentem volna, de szerintem megúszom.  Ajánlani tudom mindenkinek, oltás helyett is akár, mert tényleg működik. A megelőzést sajnos nem tudom, mert az most kimaradt, de elvileg arra is jó. Na persze nem csak ezt kapta, mert a lázat csillapítottuk, kapott echinácea teát, ami a legjobb immunerősítő, mint megtudtam és sós vizes orrsprayt az orrába. Amit amúgy magunk is  el tudunk készíteni fillérekből otthon. Egy másik bejegyzésbe leírom:D Szóval szerencsésen megúsztuk, így mindenki jól van:D