Visszér problémáid vannak?

Nagyon sok ember küzd visszér gondokkal, főleg nők körében elterjed, annál aki huzamosabb ideig végez álló munkát. Hogy miért nők elsősorban? A női nemi hormon játszik ebben szerepet, ami hatással van a visszérrendszerre. Fontos, hogy egész évben figyeljünk rá, mert ha nem kezeljük, a probléma súlyosbodhat. 

Saját tapasztalatból tudom, hogy télen sokkal kevésbé érződik ez a probléma, de ha nem kezeljük akkor bizony eléggé kínzó fájdalom is lehet a vége. Nyáron a meleg miatt hamarabb bedagad a lábunk és sokkal fájdalmasabb, főleg ha még a munkánk közben is állni kell, vagy ha cipekedünk, vagy a gyereket cipeljük.

Kerestem a megoldást ami természetes, és nem kell bogyót szedni hozzá, mert a szoptatás alatt nem szedhettem semmit. A krém pedig nem volt már elegendő.  Most már szedhetnék, de annyira jó megoldást találtam, hogy minek?

viniseera_szolomag_mikroorlemeny_250_g.jpgA készítmény a Viniseera nevet viseli, és egy végtelenül egyszerű dologról van szó: csupán a kék szőlő 
magjának őrleménye
. A bioboltban ajánlották fél évvel ezelőtt, és hát elkezdtem enni minden reggel, reménykedve, hogy hátha segít. Láss csodát a panaszaim két hét elteltével megszűntek! Egy hónapig ettem minden reggel, aztán abbahagytam. 3-4 hónapig volt a hatása érezhető. Aztán kezdett megint fájdogálni. Akkor megint elkezdtem. Tehát a tapasztalat az, hogy nem kell folyamatosan szedni, kúraszerűen elegendő volt nekem, de hozzáteszem, hogy még nagyon az elején van a visszérgyulladásom. 

Alkalmazása: Napi egy kiskanál (hozzá adják) minden reggel éhgyomorra, vízben, gyümölcslében, teában feloldva. Kicsit por íze van, ezért én almalébe szoktam tenni, és teljesen ihatóvá válik. 

Hol kapod meg? Bioboltok polcain biztosan ott van, illetve webáruházakban is kereshetsz, ha jobban szereted a netes rendelést. Ára 150 g 3000 Ft körül mozog. Ez elsőre drágának tűnhet, de ha megnézzük hogy ez az adag kb két hónapra elegendő, nekem legalább is bőven elég volt. Illetve a tabletták ára  havi szinten van 3000 Ft körül. És nem kell mellé krém, amikben szintén mindenféle olyan mellékanyag van ami nem tesz jót hosszú távon.images_2.jpg

Krém: Ha elegendő a krém használata, akkor a vadgesztenye az ami segítséget nyújt. Erősíti az érfalakat, de ezen kívül más kiváló tulajdonsága is van. A későbbiekben lesz szó róla. Jó minden olyan krém, amiben vadgesztenye kivonata található, az egyik ilyen a Dr Kelen féle Luna vadgesztenyés krém. Nagyon jó hűsítő hatású, azonnal javulást hoz fájdalmak esetén. Házilag is elkészítheted, ha szeretsz krémeket készíteni otthon, a leírást a Gyógynövénysziget oldalán találod meg. 

Plusz: visszérre minden olyan készítmény jó ami az erekre pozitív hatással van, például: Q10, E-vitamin, Omega a zsírsavak, kékszőlő ital, feketeribizli ital, medvehagyma pástétom vagy a fokhagyma kivonat.

És még egy: a kékszőlő magja nagyon sok oldalú, ez lesz a következő bejegyzés témája!

Még olvasnál? Itt van pár oldal még ami érdekelhet:

Még több infó arról, hogy a nőknél miért gyakoribb a Webbeteg oldalán.

Esetleg a termékről szeretnél több infót kapni? Itt a  Viniseera hivatalos oldala.

Még egy összefoglaló cikk a visszérről az Egészségtükör oldalán.