Csak nőknek: Állva pisilni? Igen lehet!

Amikor mi nők elmegyünk valahova - bulizni, kirándulni, vásárolni ..stb. - akkor felmerül a pisilés kérdése. Hol? Hogyan? Ez mindig kérdés. Bizonyos helyeken tudjuk, hogy hol, pl plázában  Ikeában, szórakozóhelyen, étteremben. De egy kiránduláson ez nem ilyen egyértelmű. Na és a hogy. Bizony senki sem szivesen ül rá a nyilvános toalettre. Pláne nem egy toi toira, mert hát az ember lánya olykor megfordul közösségi eseményen is, mint egy jótékonysági futás. Vagy ott a fesztivál, ahol szintén a kék kis bódék vannak.

store_1packpink_photo-265x300.pngNos hölgyeim, elfelejthetjük a kényelmetlen pisilési körülményeket! Itt a Go Girl, aminek a segítségével most már állva is tudunk pisilni! 

Ez egy szép rózsaszín, orvosi szilikonból készült eszköz, ami tölcsér formájú és ergonomikusan illeszkedik. Bárki használhatja, és kicsi helyen elfér. 

Hát én is kipróbáltam, mert érdekesen hangzott, és mert én sem szeretem a nyilvános illemhelyeket. Először otthon kell gyakorolni a zuhany alatt, hogy biztonságosan megtanuljuk használni. Aztán azt is meg kell tanulni, hogy hogyan csomagold vissza az icipici dobozába. Tudjátok, hogy van amikor szépen becsomagoltok az útra a bőröndbe, majd hazafele valahogy soha semmi nem fér be. Na ez pont ilyen:D Persze azért vissza lehet csomagolni, van videó is hozzá, és ha ezt is megtanultuk, akkor nosza lehet menni vele. Nos érdekes vele pisilni, mivel állva kell, és hát elég szokatlan, viszont az, hogy nem kell gondolkozni, hogy hogy fogok pisilni vagy, hogy tiszta-e a wc, nagyban megkönnyíti az életünket. Nekem tuti a táskámban lesz ezentúl! 


Az ára 5000 Ft körül van, egyenlőre két helyen találod meg: van saját oldala a Pisilőeszköz.hu és Babi néni bioboltjában szerezheted be. Én az utóbbi helyen rendeltem, mert mást is vettem, de a két termék teljesen ugyan az.gg-package-contents-268x300.jpg A csomag tartalmazza a pisilőeszközt, a dobozát, amibe csomagoltak még egy zacsit egy leírást és egy törlőkendőt. De hogy hogyan fért bele mindez a 8,5 x 3,5 cm-es dobozba, azt nem tudom. Videó a használatáról van a saját oldalán és a youtube-on. Facebookon is fennt van a termék, GoGirlHungary néven keressétek. 

Érdemes kipróbálni, szerintem ez olyan termék, ami igazán hasznos, és segít, hogy ne legyen többé probléma a problémás helyzet!