Kreatív fürdőszoba

dscn1109.jpg

Nagyon szerettem volna ablakos fürdőszobát, de sajnos ez nem adatott meg. Jó lett  volna virágokat tenni az ablakba, vagy a kád szélére. Gondolkoztam mit lehetne tenni, ha már nincs ablak, de jó lenne pár virág. Akkor bevillant, hogy van egy tonna művirágom is. Mert a virágot minden formában szeretem. Ezért aztán fogtam pár összeillőt és szétszedegettem őket, majd összeraktam egy hatalmas virágos kollázzsá.

A kád felett kapott helyet. Így olyan kicsit, mint egy trópusi esőerdő. Nagyon egyszerűen készül el:

- Ki kell jelölni két pontot a falon. A két pont között kifeszítünk egy madzagot. A zöldet ajánlom, mert a virágok levele is zöld, így nem lesz feltűnő a madzag. 

dscn1099_rajzos.JPG

- A virágokat szétszedjük a leveleket és a fejeket is külön lehet választani, vagy kereshetünk tavirózsát is, esetleg egy nagyobb ágasabb "növényt". Én a margarétáim fejét aggattam fel, egy papagájvirágot és két tavirózsát.

- A virágok fejére madzagot kötünk és fel lehet lógatni fejjel lefele, szépen elosztva a távolságon. A tavirózsát könnyebb fellógatni, mert az alján van egy kis karika. Próbáljuk minél kisebbre vágni a csomóból kilógó véget, hogy szép legyen. Lehet az egyik hosszabb a másik rövidebb madzagon.

dscn1102.jpg            dscn1100.jpg

 

 

 

 

- A leveleket is felakaszthatjuk. Ha van dúsabb levelű növény azt is szépen ráfektethetjük a zsinórra, ezzel eltakarjuk a zsinórt is. Amelyik virág fejét nem lehet leszedni (pl. a papagájvirágét) azt meghajlíthatjuk derékszögben és úgy rakhatjuk fel

dscn1111.jpgdscn1112feliratos.JPG.

- Mindet felkötözzük és kész is vagyunk. Ne legyen túl sok, mert akkor, elnyomják egymást.

dscn0407.jpgdscn1098.jpg

 

 

 

 

 

Ezen felbuzdulva készíthetünk, hozzá illő zuhanyfejet. Persze, csak ahhoz, ami nem levehető, úgy hívják, hogy eső zuhanyfej. Ez nem lesz vizes, mivel fixen van fent. Ehhez kell egy sablon, olló, gyurmaragasztó és ha van transzparens papír akkor az, de sima színes papír is jó, vagy vékonyabb kartonlap. Kivágjuk a sablon alapján a szirmokat és felragasztjuk őket. Nagyon egyszerű.

dscn1117.jpg

Dekorálhatunk még a fürdőszobában művirággal: