Etetőháló

mat_cletetohalo.jpg

Van egy nagyon szuper találmány, amivel darabos ételt úgy adhatunk a babának, hogy nem kell aggódnunk a fulladásveszélytől. Ezt etetőhálónak hívják. Amikor a kisfiam 6 hónapos volt, akkor vettem, de használni csak jó másfél-két hónap múlva kezdtük. Nagyon szigorúan vettem az etetést, és mindig csak egy félét adtam neki. Körülbelül 8 hónapos lehetett, amikor én is próbáltam  darabos ételt adni neki,hogy kóstolgasson, de nem nagyon tetszett neki. Jól jött a háló akkor, kellemes átmenetet képezett a szilárd és pépes ételek közt. 

A működése pofonegyszerű. Kinyitjuk a kis kupak részt, beletesszük a kóstoltatni kívánt ételt és becsukjuk. A baba kezébe adjuk, aki azt boldogan kiszopogatja. Nem kell félni, hogy megfullad, a paradicsom magja például nem megy át rajta. Addig használható, amíg úgy látjuk, hogy tudja egyedül is enni a darabos ételt. 

cce4dc482c72d9e7d838.jpg

Én a Cleva mama márkát választottam, akkor azért mert olvastam a szórólapját a mamaexpón és nagyon megtetszett. Más márkáknál is láttam ilyesmi terméket, de ez biztosan működik! Nem szükséges termék, természetesen, de segítség lehet. Egy anyuka találta ki egyébként, pont azért mert ő is félt a félrenyeléstől. Egy egész termékláncot épített fel a márkára, érdemes utána keresni, akit érdekel, vannak benne nagyon jó termékek.

Keep calm and feed:D