Fogas kérdések

Amikor a baba foga elkezd nőni az sokszor mindenkit megvisel. Sokszor meg nem. Hallottam olyat akinek észrevétlen bújtak ki a fogak. Hát nekünk nem;) Az első kettő valóban észrevétlen volt, de onnantól kettesével jöttek, most négysével, és bizony nyűgös, nyálzik, rágja a kezét, pedig márleszokott róla. Az elején sok mindent próbáltam, de a biztos befutó nálunk a Stadleman féle fogolaj lett. Ezt kicsi orcájara kell kenni és bedörzsölni. Nagyon finom illata van, egészen a kezdetektől használható. Éjjelre szoktam elsősorban, ezt is beépítettem az esti rituáléba. Nagyon szeretjük mert mindketten jól alszunk tőle.;) Rafi azért mert megnyugtatja, én azért mert ő jól alszik. Illóolajok keveréke, tehát semmi károsat nem tartalmaz.

stadelmann-fogolaj.jpgSok webáruházban kapni, eddig sajnos csak ott láttam, az ára pedig oldalanként változó, 1400-1800 Ft közt mozog a 10 ml-es. Akinek problémás a fogzás érdemes a nagyobb kiszerelést venni, de ha valaki nem biztos, vagy csak ritkán van gond, akkor a kisebb is elég.  Most nagyot használunk, mivel az első kis adag elfogyott 2 hónap alatt. Ezt most kb 6-7 hónapja használjuk. Szóval takarékos, kiváló termék! Próbáljátok ki nyugodtan!