Ez a legjobb fém dörzsi

Egy háztartásban mindig kell fém dörzsi. Elkerülhetetlen, hogy egyszer szükség lesz rá. Nos  a piacon kapható legjobb dörzsit az Amway gyártja. Sok félét kipróbáltam, de ehhez fogható nincs az biztos. 

1097.pngAmit ígér: (amway.hu)

1) sokoldalúan használható, például üvegedények, grillrácsok, de akár kerekek és szerszámok tisztításához is.

2) Gyümölcsök és zöldségek dörzsöléséhez is kiváló, és biztonsággal használható az iCook™ rozsdamentes acél edényeken, illetve más bevonat nélküli főzőedényeken anélkül, hogy a felületet megkarcolná vagy károsítaná.

3) több mint kétszer hosszabb élettartamú, mint a rozsdamentes fém dörzsszivacsok, és négyszer hosszabb élettartamú az acélgyapot párnáknál.

4) Könnyen leöblíthető, mosogatógépben mosható.

 Ezt használom évek óta, a tapasztalatom:

1) A tűzhely rácsához is, és a tűzhelyhez is kiváló a fentieken kívül.

2) Valóban nem karcol, és én használtam a kerámiabevonatos edényemen is, amiben olajjal sütöttem és azt sem karcolta. Gyümölcsöt és zöldséget bármelyikkel lehet, nincs különbség.

3) Tényleg nagyon sokáig elég egy. Amit most dobtam ki legalább 2 éve használtam. 

4) Sosem mostam gépben, viszont könnyen öblíthető valóban. 

Ezen felül még puha is, nem sérti meg a bőrfelületet. 

Biztos mindenki ismer legalább egy embert aki foglalkozik Amway-el, tőle tudjátok megrendelni, 2300 Ft a 4 darab szivacs, viszont cserébe hosszú évekig elég. (Ha kiszámolod, hogy én egyet használtam 2 évig, akkor a 4-et 8 évig lehet használni. Persze ez csak egy átlag. Viszont nagyjából stimmel hogy mikor vettem utoljára.)

Nekem nagyon bevált, próbáljátok ki, teszteljétek Ti is!